czwartek, 24 lipca 2014

Ja.

  Czsasami brakuje mi slow by opisac to w jakim stanie sie znajduje. Czasami placze na tyle zachlannie, ze nie potrafie zlapac oddechu. Zadarza mi sie sprzeczac z wlasna podswiadomoscia. Nie jestem idealna. I wcale nie zamierzam byc.

 ----------------------------------------------------------
  
  Bo ona lubi usiasc na swoim parapecie wsadzic sluchawki w uszy i patrzec na gwizady, lubi wtedy palakac, i wspominac wszystko, co dobre i co zle. Bo  zyciu piekne sa tylko chwile. Bo ona nigdy nie zapomni tego, za czym teskni.

-------------------------------------------------------------
  Moze za czesto przeklinam, bywam wredna, mam ciete riposty, ale tak na prawde wrazliwosc to najbardziej dostrzegalna przez bliskich mam ludzi, cecha mojego charakteru. Chociaz wydaje sie ze jestem okropnie silna, nie potrafie radzic sobie z najprostrzymi dla innych problemami. Dostrzegam zbyt wiele rzeczy, ktorych nie powinnam. Nienawidze rasizmu i egoizmu. Cenie mezczyzn, ktorzy potrafia kochac. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz