poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kieliszek.


   Podaj mi mój ukochany kieliszek a wszystkiego się dowiesz..Przy pierwszym kieliszku opowiem Ci jakie to ma oczy błękitne jak ocean. Po drugim, będę wtajemniczać Cię w jego niesamowite cechy których ma tak wiele.. Po trzecim, będę przez łzy opowiadała Ci jak bardzo mnie ranił przez te wszystkie miesiące gdy z nim byłam i liczył am na to, że się zmieni dla mnie.. Po czwartym kieliszku będę już tylko skakała wykrzykując jego imię. Po piątym wejdę na dach i zacznę krzyczeć całemu światu, że go nadal kocham pomimo tego jak ranił.. Po szóstym zadzwonię i opowiem mu, jak bardzo boli jego nieobecność w moim życiu i jak bardzo żałuję, że nie ma go przy mnie i nie widzi, jak po wypiciu siódmego i ósmego kieliszka staję na krawędzi dachu i daję krok do przodu..zostawiając karteczkę z napisem "Przez Ciebie."
           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz