poniedziałek, 9 czerwca 2014

Znasz to uczucie ?

Znasz to uczucie, gdy chcesz się komuś wypłakać, jednak nie możesz lub nie masz komu ?
Znasz to uczucie, gdy widzisz kogoś z kim kiedyś byłeś blisko, a teraz nawet nie powiecie sobie ' cześć ' ?
Znasz to uczucie, gdy chcesz wykrzyczeć komuś, że nadal go kochasz, jednak brakuje Ci odwagi ?
Znasz to uczucie, gdy jesteś tak przygnębiony i smutny, że chcesz się pociąć lub masz myśli samobójcze, a nikt nie jest w stanie Ci pomóc ?
Znasz to uczucie, gdy masz już wszystkiego dość, ale jak zawsze udajesz, że jest dobrze ?
Znasz to uczucie, gdy wiesz, że już nie będzie tak jak dawniej, ale ciągle żyjesz nadzieją ?
Znasz to uczucie, gdy chcesz powiedzieć wszystkim jak się czujesz, ale coś trzyma Cię za gardło ?
Znasz to uczucie, gdy nie możesz w nocy zasnąć, bo tylko wtedy możesz w samotności popłakać ?
Znasz to uczucie, gdy nadal kochasz kogoś tak, że mógłbyś oddać za niego życie ?
Znasz to uczucie, gdy w pewnym momencie chcesz z kimś pogadać, jednak nikogo obok nie ma ?
Znasz to uczucie, gdy idąc ulicą widzisz uśmiechniętych ludzi, zastanawiając się dlaczego tylko Ty masz takie problemy ?
Znasz to uczucie, gdy musisz robić rzeczy, na które nie masz ochoty ?
Znasz to uczucie ?
Bo ja tak..
-"Żegnaj na zawsze, zapomnij co było. Przepraszam za kłopot, dziękuję za miłość. "
-"Mówiłam, że dam radę. Nie dałam. Mówiłam, że zapomnę. Kłamałam."   
-"ZaKażdymRazemGdySięMijamy,
CośWeMnieDrży,aGdyOdchodziszSpływająMiŁzy.. "
-"Przyniósł jej kwiaty. Dlaczego dopiero na jej grób ?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz