wtorek, 20 maja 2014

Cytaty 3.

*Nikt mnie nie kocha, każdy olewa, wezmę tabletki i pójdę do nieba..
*Kolory tęczy znów chwycę bez trudu bo życie to największy ze wszystkich cudów.
*Dorosłe dzieci mają żal za kiepski przepis na ten świat, dorosłe dzieci mają żal, że ktoś im tyle życia skradł.
* Tyle pytań chcę ci zadać, które mi w głowie siedzą ale zbyt boję się, że zadasz mi ból odpowiedzią.
*Jesteśmy buntownikami, jesteśmy wolni.
*Nadszedł czas by spalić wszystko to, co widzisz.
*Najpiękniejsze kwiaty człowiek dostaje na swoim pogrzebie.
*Powiem Ci... Zmarnowaliśmy świt, a tego nie wybaczy nam żadne niebo.
<<<Udaję radość, której we mnie nie ma, ukrywam smutek, żeby nie martwić tych, którzy mnie kochają i troszczą się o mnie. Niedawno myślałam o samobójstwie. Nocą, przed zaśnięciem, odbywam ze sobą długie rozmowy. Staram się odegnać złe myśli, bo byłaby to niewdzięczność wobec wszystkich, ucieczka , jeszcze jedna tragedia na tym i tak już pełnym nieszczęść świecie.>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz