sobota, 24 maja 2014

Kolejny smutny dzień.

   Kolejny smutny dzień za mną i nie wiem co robić juz dalej mam. Przyjaciele są ale czasem jakby ich nie ma.. Gdy kogoś się potrzebuje najbardziej w dalej chwili, to jak na złość nikogo nie ma. Co robić dalej mam ? Może ktoś mi odpowie na to pytanie..? Ciężko budzić sie każdego nowego dnia ze świadomością ,że już nigdy nie będzie tak samo jak kiedyś.. Najgorsze co może być ? - przechodząc szkolnym korytarzem przejść obojętnie..nawet w oczy postarać się nie patrzeć. Chciało by się pod biec ,przytulić z całej siły i krzyknąć dwa bardzo znaczące dla mnie słowa "kocham Cię.." ,ale coś na to nie pozwala. 
   Z jednej strony kochasz, chcesz aby był przy Tobie już na zawsze. A z drugiej..nienawidzisz go tak bardzo że nie chcesz go znać.. po tym wszystkim co zrobił..
   ..i uświadamiasz sobie że " nic nie dzieje się dwa razy, już nigdy nie poczujesz się tak samo, nigdy nie wzniesiesz się trzy metry nad niebo." 
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

" Zabrał mi już wszystko.. a teraz chce odebrać przyjaciółkę... "
"Potrafiła jednak kochać, nie potrafiąc okazywać uczuć."
"Na trzy..cztery..zapomnimy o sobie..Potrafisz ? "
"Jeśli chcesz pomóc to pomożesz nawet samą obecnością." 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz