niedziela, 13 kwietnia 2014

Aniołku.

 - Jest mi smutno. ;(
-Mój Aniołku
Nie znam Twojej sytuacji, nie wiem z jakiego powodu jesteś smutny.
Jednak nie chcę go z Ciebie wyciągać.
To, co czujesz nie zawsze da się wyrazić słowami, lepiej jest z kimś porozmawiać, z kimś zaufanym. Jeżeli tej osobie na nas zależy to na pewno postara nam się pomóc.
A Ty, Aniołku
Musisz przełamać smutek.
Uwierzyć w siebie, jesteś młodym, kwitnącym kwiatuszkiem na tym świecie i nie możesz się użalać nad sobą.
Nie możesz myśleć o tym, że jesteś smutny, nie możesz.
Ale nie możesz się poddać negatywnym emocjom, które w Tobie siedzą.
A ja wierzę w Ciebie kochanie.
Uśmiechnij się.
Nie mów, że nie dasz rady.
Uśmiechnij się.
Umiesz.
Uśmiechnij.
Uśmiechnij na moment.
Chcę widzieć, że już nie będziesz smutny, że uwierzysz w siebie.
Bo jeśli myślisz, że nie dasz rady, nie dasz rady. Jeśli myślisz, że zostaniesz pokonany, już jesteś pokonany.
Jeśli chciałbyś zwyciężyć, ale się boisz, to prawie pewne że przegrasz. Sukces zaczyna się od woli sukcesu, a powstaje w stanie umysłu.
Życiowe batalie nie zawsze wygrywa szybszy i silniejszy. Prędzej czy później tym który zwycięża jest ten, kto wierzy że zwycięży.
A jeżeli ja w Ciebie wierzę, to Ty również musisz Aniołku.
Kocham Cię.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mówiłam, ze chcę żyć bez Ciebie
-Nie chciałam!
Mówiłam, że Cię nie kocham
-Kochałam!
Mowilam, ze dam sobie radę
-Nie dałam !
Mówiłam, że zapomnę
-Kłamalam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz