czwartek, 10 kwietnia 2014

Coś o mnie.

  Hmm w komentarzu pewna osoba poprosiła mnie abym napisała coś o sobie a więc..Mam 14 lat,chodzę do pierwszej gim.Jestem raczej miłą i spokojną dziewczyną tylko przy nie których osobach jestem na prawdę sobą..nie lubię rozmawiać na temat moich problemów oraz o uczuciach.Jestem bardzo zamknięta w sobie,coraz bardziej.. Jestem niezwykle wrażliwą osóbką, bardzo łatwo mnie zranić, dlatego rozmawiając ze mną trzeba uważać na najmniejsze słowa które by sprawiły mi przykrość.Pod wieczór uwielbiam usiąść na parapecie, wpatrywać się w gwiazdy, popijając herbatkę. I myśleć nad wszystkim, czasem wspominać o tym co było i czego już nie będzie.
        Mam kogoś, na kim strasznie mi zależy. Staram się robić wszystko, by nie stracić tą osobę. Czuję, że tym razem nie dałabym rady, gdyby coś miało nas rozdzielić. Nienawidzę ludzi, którzy mnie oceniają tak naprawdę nic o mnie nie wiedząc. Bo co oni mogą wiedzieć o tak skromnej duszyczce,która czasami ma chwile słabości,upadku ale też wzniesien. Więc oceniając mnie, najpierw zapoznaj się ze mną, zobacz jak to jest być mną, a przekonasz się jakie to uczucie.
       Interesuje się tańcem,śpiewem i końmi. Moją pasją są motocykle.Tak wiem dziwne,ponieważ jestem dziewczyną..Od dziecka chciałam zostać
 fotografem lub fryzierką..lecz wątpie że uda mi się zdobyć taki zawód. ;( 
   
  Chcecie wiedzieć więcej to pytajcie śmiało. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz