wtorek, 8 kwietnia 2014

Cytaty 1.

~~Jedyną rzeczą której tak naprawdę się boję nie jest śmierć lecz życie..
~~Nigdy nie jesteśmy bardziej samotni, niż leżąc w łóżku z naszymi tajemnicami i wewnętrznym głosem, którym żegnamy lub przeklinamy mijający dzień.
~~Mogę nie zdążyć dogonić życia.
~~Jestem samotnością.
 Jestem wolnością.
 Jestem lękiem.
 Jestem psycholągiem.
 Jestem schizofreniczką.
 Jestem narkomanką.
 Jestem człowiekiem.
 Kim jestem?
~~Sposób na przetrwanie - milczenie
Sposób na życie - przetrwanie
Sposób na milczenie - śmierć 
~~Kazali mi narysować to co czuję do ciebie. Oddałam pustą kartkę.
~~Nawet nie zdajesz sobie ilu, fałszywych ludzie jest obok Ciebie :(
~~Nadzieja... z czasem już tylko ona pozostaje
~~Jeśli chcesz uciec przed życiem, najpierw musisz je pokonać :(
~~Bo czasem żałuję swoich decyzji...
~~ (...) pewnego dnia podejdzie do skraju urwiska i się nie zatrzyma (...)
~~- Na pustyni jest się trochę samotnym. - Równie samotnym jest się wśród ludzi.
~~Samotność to obejmowanie kogoś, kogo kochasz. Gdy wiesz, że nigdy więcej nie obejmiesz go znowu.
~~ Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać.
~~ Kiedy ciało jest smutne, serce powoli umiera. 
~~Smutek jest jak pochód - przechodzi. 
~~Miłości trzeba szukać wszędzie, nawet za cenę długich godzin, dni,i tygodni smutku i rozczarowań. 
~~Nie jestem stworzony do miłości, urodziłem się zbyt smutny! 
~~Naprawdę głębokiego smutku nie da się wyrazić nawet łzami. 
~~Smutek jest samowystarczalny: by odczuć jednak pełną wartość radości, musisz mieć kogoś, by się nią podzielić. 
~~Nadmiar smutku się śmieje. Nadmiar radości płacze. 
~~Niech smutek będzie dla nas kiedyś miłym wspomnieniem.
~~Smutek rozproszy się jak słońce wstanie. On jest jak mgła. 
~~Smutek to najdziwniejsze z uczuć: czyni nas bezradnymi. Jest jak okno otwarte wbrew naszej woli - przy nim można tylko dygotać z zimna. Z czasem jednak otwiera się rzadziej i rzadziej, aż wreszcie całkowicie stapia się z murem. 
~~Szczęście jednego człowieka nie oznacza smutku drugiego. 
~~W chwilach niedoli człowiek szuka pociechy w tym, że zespala swój smutek ze smutkiem innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz