sobota, 5 kwietnia 2014

Przyjaciel.

     Poznałam wielu zwykłych ludzi zanim poznałam tego dobrego żebym mogła go rozpoznać kiedy on się w końcu pojawi i tak poznałam Ciebie. Nie bez przyczyny ,przez długi czas byłam samotna potrzebowałam przyjaciela . Zaufałam Ci . W chwili ,gdy po czujesz w sercu przyjaźń i doświadczysz jej głębi poczujesz ,że dla Ciebie juz świat nie jest taki jaki wcześniej był .Dałaś mi odwagę by spełniać swoje marzenia sprawiłaś, że nie boje się podjąć wysiłku . Wysłuchałaś moich problemów.
       Znalazlam skarb-Ciebie za nic w świecie nie oddam Cie dziękuje Ci za każdy uśmiech ,łzę radości ,za te wszystkie zwariowane wiadomości na fb . Dziękuje za to, że po prostu jesteś i byłas w trudnych dla mnie chwilach. Za każdego przytulasa którego tak nigdy nie lubiłam. Za każda rozmowę choćby nawet za te kilka słów. Za ten dzień , w którym bardzo chciało mi się płakać a zamiast tego  się śmiałyśmy na Twoich schodach.Jesteś wspaniałą osobą która chce spełnic swoje marzenia .Podziwiam Cie za to, że nigdy się nie poddajesz.Że nie ukrywasz swojej pasji.. 
        Zapewne możesz to teraz czytać i zastanawiać się o jaką osobę chodzi..Może się nie do myślisz że chodzi o Ciebie , ale to nic. :) DZIĘKUJE za wszystko. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz