piątek, 11 kwietnia 2014

Dlaczego nienawidzę siebie ?

Dlaczego siebie nienawidzę?
Mam obrzydliwie niską samoocenę
Z wyglądu jestem strasznie ohydna
Po tym jak zaczęło mi to mówić parę osób
W lustrze nie widziałam już tej samej osoby
Widziałam potwora...
Nienawidzę siebie również za to, kim jestem
Nie potrafię sobie radzić z moimi słabościami
W towarzystwie jestem otwarta, uśmiechnięta, rozgadana
A gdy jestem sama...
Coś we mnie pęka
Łzy, pełno, mnóstwo łez...
Czasem zdarzy się to również wśród znajomych: szkoła, dwór
Chcę wtedy powtrzymać te emocje, ale nie umiem
Często słyszę słowa 'znowu ona' itd.
Takie słowa doprowadzają do tego, że zmienia się moje nastawienie do siebie, świata i innych ludzi
Jestem bardziej chamska, wulgarna, mam coraz słabsze nerwy, szybko się denerwuje, często podnoszę głos itp.
Gdy się ktoś mnie pyta 'Dlaczego?' odpowiadam:
'To oczywiste, że nie będę traktować ludzi z szacunkiem, zamiłowaniem skoro oni traktują mnie jak szmatę i nie mają za grosz szacunku do mojej osoby?'
Przez to też kłócę sie z rodziną, chłopakiem
Ale oni nie potrafią tego zrozumieć dlaczego taka jestem
Nie wiedzą co ja czuję
Co przeżywam, gdy ich nie ma... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz