poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Cytaty 2..


•••Był niczym narkotyk ,nieźle musiała walczyć by się go pozbyć, a On ciągle wracał, jakby na złość.•••
•••Wmawiasz sobie że to tylko zły dzień, a to On spowodował Twoje łzy.•••
•••Rozmowy na FB  i sms'y mają jeden istotny plus, kiedy napiszesz że czujesz się dobrze druga osoba nie widzi łez w Twoich oczach.•••
***Ja już nie chce żyć.Już nie mam po co. Zabijcie mnie..Proszę..***
•••Zaczyna się od pieszczotliwych słówek. A kończy się na wycieraniu łez.•••
•••Człowiek jest jak szkło. Poznasz go, gdy się nim skaleczysz.•••
•••Jeśli upadnę to wstanę, a wtedy masz przejebane.•••
•••I znowu rozczesuje włosy, myje twarz po bezsennsj nocy,zakładam ubranie, biorę plecak i tuż przed wyjściem do szkoły ubiera swój najlepszy uśmiech.Nikt nie zauważy. Nigdy nie zauważają.•••
•••I choć przez wielu kochana, to przez życie idzie sama..•••
***Nie wiesz ile emocji kryje się za moim obojętnym spojrzeniem, gdy Cie mijam.***
•••Miłość-tani szajs,no który choruje milion nastolatek.•••
•••Nie sztuką jest uśmiechać się, gdy w życiu wszystko idzie dobrze, sztuką jest odnaleźć uśmiech, gdy nic się nie układa.•••
•••Mówią "ona jest taka szczęśliwa " a w tym momencie pieprzy się jej życie.•••
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Smutne Twarze. Smętne Spojrzenia. Dlaczego Ludzie Płacą Za Swoje Marzenia…?
- To co trzyma mnie przy życiu jednocześnie mnie zabija.
- Tnę ręce, bo na sercu nie mam już miejsca..
- Za tę radość, którą mi dałeś i w jednej chwili zabrałeś..
-- Z DNIA NA DZIEŃ CZUJĘ ,ŻE NIKOMU NIE JESTEM POTRZEBNA.--

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz